ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: وابستگان انتظامی با توجه به تاکیدات باید به دیپلماسی به سه اصل "عزت"، "مصلحت" و "حکمت " تمرکز داشته باشند.
در جریان مذاکرات فنی اخیر میان سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین المللی انرژی اتمی، پرونده یکی از مکان‌های ادعایی مطروحه آژانس (موسوم به آباده) حل‌وفصل شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کسب نایب قهرمانی با بازی مقتدرانه فینال مقابل تیم میزبان، بار دیگر همت بلند و اقتدار توأم با عزت، اخلاق و فرهنگ زن ایرانی را به تصویر کشید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سپاه بازوی قدرتمند پاسداری از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، حامی ملت، حافظ امنیت ملی و مایه عزت و اقتدار ایران عزیز است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شهدای ما همچون سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر سرداران بزرگ جبهه مقاومت مانند سید محمد حجازی برای اسلام و ایران عزت و اقتدار آفریدند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: روز ملی فناوری هسته‌ای، روز بزرگ تحقق شعار "ما می‌توانیم" و نماد خودباوری، عزت، استقلال علمی و ملی و تداعی کننده شکوه، صلابت و اقتدار دانشمندان ایران است.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین روز ابهت اسلام و عزت امت اسلامی است و همیشه تاریخ این یوم با عظمت ماندگار خواهد شد.
امام جمعه موقت تهران گفت: حجاب و عفاف رکن و ستون اقتدار و عزت خانواده است لذا باید دغدغه یکدیگر را داشته باشیم و با هم پیروزی و عزت را تجربه کنیم.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با تمام مولفه های قدرت خود در یک جنگ ترکیبی برای شکستن استقلال و عزت کشور و به زانو درآوردن آن نظامی که می خواهد خود برای خود تصمیم بگیرد اقدام می کند.
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با تمام مولفه های قدرت خود در یک جنگ ترکیبی برای شکستن استقلال و عزت کشور و به زانو درآوردن آن نظامی که می خواهد خود برای خود تصمیم بگیرد اقدام می کند.
رئیس جمهور گفت: رمز وحدت، عزت و اقتدار و نیز عامل نجات‌بخش جامعه اسلامی ما توجه به قرآن است.
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان است.
ارتش جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت نهم دیماه تاکید کرد: سوگند یاد می‌کنیم که عزت و اقتدار امت مسلمان ایران را با جانمان تضمین خواهیم کرد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی بر ضرورت ایجاد ارتباط مؤثر میان روحانیون و جوانان تأکید کرد و گفت: روحانیت در کنار بیان مشکلات مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی سربلند را تبیین کنند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که خون شهدای شاهچراغ باعث پایداری و عزت بیشتر اسلام و ملت ایران خواهد شد.
فرمانده کل سپاه طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نمی‌کنند.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
دبیر شورای نگهبان وحدت کلمه را نیاز ضروری امروز جهان اسلام و ایران دانست و گفت: امنیت، رشد و رفاه اقتصادی، عزت و اقتدار همه در سایه وحدت امکان پذیر است.
نماینده مردم خوی در مجلس گفت: تا زمانی که توجه به ظرفیت‌های داخلی، عزتمندی کشور و کرامت ملت در مذاکرات مدنظر قرار داشته باشد، تداوم گفتگوها بهینه خواهد بود و می‌توان تلاش‌ها را ادامه داد.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: ایران در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی در عرصه‌های مختلف، هندسه قدرت را در سطح منطقه و نظام بین‌الملل با اقتدار و عزت تغییر داده است.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
رئیس جمهور در دیدار جمعی از آزادگان گفت: آزادگان حقیقتا پرچم برافراشته عزت و شکوه در هر کوی و برزن کشورمان هستند.
فرمانده کل ارتش در پیامی به‌ مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور، آورده است: آزادگان سرفراز، پرچم‌دار عزت و اقتدار در دفاع مقدس بوده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه حکمت رهبر معظم و پیوند بین میدان و دیپلماسی تثبیت و نقشه شوم دشمنان بر آب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ